Hei kaikki! Olette eksyneet kolmen cosplayta harrastavan tytön blogiin. Meitä on siis kaksi marjaa ja hedelmä, eli yhdet harrastusta aloittelevat sisarukset ja heidän hiukan kokeneempi ja ylitsekasvanut naapurinsa. Pidämme tätä blogia kolmin, ja kullakin meistä on omanlaisemme kiinnostuksen kohteet. Voitte siis tätä blogia lukiessanne varautua erittäin, no, monipuolisiin juttuihin.

keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Fiyoppu esittäytyy~

Hellou ja terve, aamua ja iltaa, yötä ja päivää :D

Tässäpä tällainen mustikkainen, pyörii ja pyllertää, juuri nyt näköjään tykkään sanaleikeistä ^w^

Eli lukevien silmienne eteen pomppasi juuri virushäiriö(//en edes tiedä mikä se on *~*//), joten karatkaapas nopeasti...ei sittenkään:3 En tee pahaa, annan vain halin...

No kuitenkin, asiaan.
  
Törmäsitte juuri palluroiseen niciltään Fiyoppu (: Hajimemashite~ *kumarr* Olen meidän blogimme nuorin jäsen (//itken verta//), mutta mansikkaamme vain hieman alle tunnin nuorempi...
Löysin mangan, animen ja Japanin samaan aikaan kun toinen marjoistamme ja siitä lähtien kehityin tällaiseksi pöhköhköksi(kö) otakuksi ^o^

Cosplayn aloitin viime vuonna, 2012, ensimmäisessä Yamaconissa Helsingin Gloria-talolla (: Sen jälkeen olen ollut vain Desucon Frostbitessä 2013, mutta ainoatakaan cossia en ole saanut aikaiseksi...(mitä, ei se minun vika ole!>:I)  Seuraavaan coniin, kesän desuun 14-16.6.13, varmaan onnistaa ja saan ensimmäisen cossini sinne raahattua :3 (//Btw, olen siis silloin Hetaliasta Kiina aru~//)

//Olen huono kirjoittamaan...Olenko...? Pöh! >.<'' (tykkään välikommenteista)//


Noh, bloggailen tässä bloggerissa ensi kertaa, aiempia blogejani olen joskus vuosina yks ja kaks kirjoitellut suntuubissa, kun siellä pyörin Spiraalina *w* (//voi niitä vanhoja aikoja...//) Nyt yritän pysyä tämän ajan tasalla ja kirjoitella tänne parhaani mukaan, aiemmista blogiepäonnistumisistani huolimatta... (En minä ikinä epäonnistu, pistäs se mieleesi! ŎwŎ)

Varoitus conikansalle!: tykkään haleista ja jos pyörit samoissa coneissa kun meikä, saa tulla halaamaan ja rupattelemaan, en minä pure >:3 Uusiin tuttavuuksiin suhtaudun myönteisesti Owo~

Mutta tällaista höpöttelijää saatte kestää noiden kahden muun kirjoittelijan ohella >;3 Ja kyllä, tykkään itsekin kirjoittaa pitkiä postauksia, minkäs sille mahtaa? Owo

Se on loppu se! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti