Hei kaikki! Olette eksyneet kolmen cosplayta harrastavan tytön blogiin. Meitä on siis kaksi marjaa ja hedelmä, eli yhdet harrastusta aloittelevat sisarukset ja heidän hiukan kokeneempi ja ylitsekasvanut naapurinsa. Pidämme tätä blogia kolmin, ja kullakin meistä on omanlaisemme kiinnostuksen kohteet. Voitte siis tätä blogia lukiessanne varautua erittäin, no, monipuolisiin juttuihin.

torstai 22. elokuuta 2013

Thyme etenee harrastuksessaan oOoOoOo

Suoraan asiaan.
Menin sitten ilmoittautumaan Tracon 8:n cosplayesityskilpailuun. Toivottakaa onnea!

"Mitä? Minä? Esiintymään? Mutku muiden takana on mukavaa~"

Ei vaan, ihan mielellään sinne on menossa. Mullahan on entuudestaan cosplaykisoista kokemusta ainoastaan niistä, joissa olen ollut yleisönä, ja viime vuoden Traconin pukukisasta (mammailupesti). Kisaavana cosplayerina menen siis lavalle ensimmäistä kertaa.

Hahmo, jolla osallistun, on (yllätys yllätys) Angen 1998-versio. Sitä varten pitäisi siis hiuksensa värjätä ja leikata vielä kertaalleen, sitä peruukkia kun en koskaan hankkinut. Tyypillistä, yksi ainoita asuja, joita een omilla hiuksilla, osoittautuukin asuksi, jonka kanssa peruukin ostaminen olisi käynyt halvemmaksi ja helpommaksi. Tracon 8 tulee olemaan kuudes con ja kahdeksas pukuilutapahtuma, jossa Angea pidän. 

Esityksen käsikirjoitus valmistui jo aika kauan ennen kuin päätin osallistumisesta, mutta kohtasin sen kanssa kaksi ongelmaa.
1. Mä tarvitsin ääninäyttelijöitä itseni lisäksi yhden tytön ja yhden pojan.
2. Ilmeisesti kisaan ei saa taustalle minkäänlaista kuvaa tai animaatiota.

Ongelman 2 pystyy kyllä ratkaisemaan sovittamalla taustalla olevia juttuja muihin esityksen osa-alueisiin, mutta ongelman 1 ja varsinkin sen jätkäosapuolen kanssa meinasi syntyä iso kriisi. Mä en tunne poikia, jotka asuis tarpeeks lähellä. Väy.
Onneksi tajusin ottaa läppärin ja äänityskamat mukaan, kun kävin kuokkimassa mun vanhalla koululla. Näin siellä yhtä mun kaveria, joka oli niin ihana että suostui mun taustanauhalle. Kiitos vielä kerran, pelastit mun esityksen!

Tänään illalla luvassa pyöräreissu mun toiselle kaverille, jossa toivon mukaan saan äänitettyä kaikki loput jutut taustanauhaa varten. Sitten editointi ja meiliä Traconin tekniikkavastaaville.

Traconissa nähdään!

Kuvat (molempia rajattu): 1. Ida Isoherranen / Tracon 7 ja 2. Ville Raikko / DesuFrosti2012
 
P.S. Toki ennen Traconia on Särkänniemen Guinness World Records -ennätysyritys sarjassa "Eniten videopelihahmoiksi pukeutuneita ihmisiä samassa paikassa samaan aikaan", jonne yritän saada ANGE-Beatricen valmiiksi. Mä nyt oletan, että visual novellit lasketaan videopeleiksi.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti