Hei kaikki! Olette eksyneet kolmen cosplayta harrastavan tytön blogiin. Meitä on siis kaksi marjaa ja hedelmä, eli yhdet harrastusta aloittelevat sisarukset ja heidän hiukan kokeneempi ja ylitsekasvanut naapurinsa. Pidämme tätä blogia kolmin, ja kullakin meistä on omanlaisemme kiinnostuksen kohteet. Voitte siis tätä blogia lukiessanne varautua erittäin, no, monipuolisiin juttuihin.

keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Joulun alla

En sit päässy suuhygienistikoulutukseen. Toisaalta se oli ehkä ihan hyväkin, koska nyt mulla on oikeasti tiedossa, mitä mä haluan tehdä isona! Keväällä olis sit haku Metropolian musiikkipedagogikoulutukseen. Ja sitä ennen paljon työtä, harjoittelua ja luultavasti pianonsoittotunteja, koska mun nuoteistasoittotaito pianolla on lähes täysin nollassa.

Mutta, Yukicon lähestyy. Niin lähestyisi myös BroCon-ryhmä, jos puolet kokoon saaduista jäsenistä eivät olisi ilmoittaneet lykkäävänsä asunsa tekemistä myöhemmäksi ja toisesta puoliskosta kaikki mua lukuunottamatta jääneet ilman lippua. Minäkin tosin jäin ilman lippua, mutta koska yukilaiset olivat niin ihania että päästivät mut työvoimatiimiinsä, menen sinne nyt kuitenkin =) Ja osa porukkaa luultavasti miittailee ulkopuolella, marjaset ainakin ovat tulossa hillumaan. Ajattelin joka tapauksessa tehdä Louis'n valmiiksi sinne, ainahan sen voi laittaa päälle uudestaan.

Kuten Traconissa julistin, kertakäyttöcosplayta vastaan. Ange päällä seitsemättä kertaa.
Kuva (c) Tapio Matikainen / aniki.fi:n kuva-arkisto

Muuten joulun odotus on mun puolelta täynnä konsertteja ja käsitöitä. Juuri parina viime päivänä on ollut aika lailla konsertti per päivä, ja tänään illalla vielä yksi. Viikonloppuna onkin sitten musiikkileiri, jonka aikana ajattelin myös edistää paria joululahjaa, joita olen itselleni buukannut tehtäväksi kavereille ja muille. Huh. 

Onneksi sentään joillekin pystyi ostamaan, ja osaa näen vasta joulun jälkeen. Voin siis priorisoida. Mun pitääkin priorisoida. Joululahjojen tekeminen ei kuitenkaan saisi häiritä opiskelua. . .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti